Redakcja strony głównej BIP



Wydruk - Redakcja strony głównej BIP




Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci informatycznej, na których zostaje udostępniona informacja publiczna.


Jesteśmy głęboko przekonani, że Państwa uwagi przyczynią się do usprawnienia prac związanych z funkcjonowaniem BIP oraz zapewnienia komfortu korzystania z Biuletynu przez użytkowników.



Redaktor Naczelny


Adres redakcji:

Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Ministra

Biuletyn Informacji Publicznej Strona Główna

ul.  Królewska 27

00-060 Warszawa


W sprawach BIP Strona Główna prosimy kontaktować się z redaktorem strony głównej Biuletynu


  • Tadeusz Mąkosa

  • numer telefonu 723-997-955 (dni robocze w godzinach 7.45 - 15.45)

  • adres email - wniosek@bip.gov.pl 


UWAGA!

Uprzejmie informujemy, że  zakładka Pobierz dane wszystkich podmiotów (plik xml) jest nieaktualna i będzie dostępna po uaktualnieniu.


Uprzejmie informujemy, że aplikacje dodawania mapy poglądowej i umieszczania logo obecnie są nieaktywne.

 

Wnioski dotyczące BIP prosimy przesyłać na adres:  wniosek@bip.gov.pl;  albo na adres redakcji.



Udostępniający:

Tadeusz Mąkosa

Wytwarzający/Odpowiadający:

Tadeusz Mąkosa

Czas udostępnienia:

2008-01-18 12:05:16

Czas wytworzenia:

2014-06-25 12:02:00






Napisz komentarz



Komentarze mogą zamieszczać jedynie zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli chcesz dodać komentarz zaloguj się albo zarejestruj.


Komentarze

komentarzy : 98
magda125, 2008-05-05 11:38:27
Zauważyłam błąd w oznaczeniu miejsca gdzie znajduje się Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju. Na mapie jest zaznaczony na przeciwko ulicy Dworcowej, gdy tymczasem znajduje się przy zakręcie przed rondem z ulicą Zdrojową. To jest jeden cały przystanek dalej wiec jak ktoś nieznający miasta chce tam się dostać to wasza mapa wprowadza go w błąd...

Pozdrowienia

marcin jakubiak, 2008-05-27 21:25:00
Witam,
Gdzie można znaleźć informacje na temat naborów na wolne posady w urzędach i ministerstwach w Warszawie?

pawel czajka, 2008-08-20 11:57:30
witam. zgadzam sie z Panem mariuszem Bielsckim w sprawie ofert pracy w urzedach.Szkoda ze jest to "ukrywane" ja bynajmniej nie mogłem znalezc. pozdrawiam i licze na poprawe a takze na odpowiedz w tej sprawie.

pawel czajka, 2008-08-20 11:58:50
przepraszam pojawił sie bład w nazwisku Pan Mariusz Belecki. przepraszam

barbaramm, 2008-11-17 15:30:02
Póbuje znaleźć plany zagospodarowania Nowego Mista w Białymstoku i okazuje sie to nie jest łatwe, może piechotą szybciej dojdę. A tyle przechwalania o dostępności informacji dla obywatela... Może to w ogóle bzdura?

anaa, 2009-03-13 20:54:04
Niestety widzę, że nie tylko ja mam problem z odnalezieniem aktualnych ofert pracy na stanowiska w instytucjach państwowych... dla mnie strona ta jest strasznie mało przejrzysta a przez to kompletnie pozbawiona funkcjonalności.

beata kaźmierczak, 2009-03-16 19:40:19
witam! Gdzie znajdę zakładkę na temat aktualnych ofert pracy!
Z góry dziękuje...

Katarzyna Pietrzak, 2009-03-26 16:58:42
hm... mam ten sam problem - gdzie znaleść oferty pracy?

Aaaaaaaaa Bbbbbbbbb, 2009-05-17 22:11:52
Ja widzę że wiele osób nie rozumie czym jest Strona Główna BIP. Także pozwolę sobie wyjaśnić. SG BIP jest rejestrem stron podmiotowych. Od chwili kiedy zmieniono koncepcję tejże strony, czyli od stycznia 2008 r. nie ma żadnych informacji na temat przetargów bądź wolnych stanowiskach pracy. Takie informację znajdują się na odpowiednich stronach podmiotowych. Na tejże stronie są tylko informacje które ogólnie omawiają koncepcje, funkcjonowanie, akty prawne, które dotyczą Biuletynu Informacji Publicznej.

Agnieszka Rupocinska, 2009-05-18 08:52:27
Dzień dobry. Wiem, że komentarz nie jest najlepszym rozwiązaniem na pisanie mail-ów, ale nie znalazłam do Państwa strony mailowej. Jestem studentką V roku
administracji na Uniwersytecie Wrocławskim. W tym roku piszę pracę
magisterską na temat "Działalność gospodarcza jednostek samorządu
terytorialnego". Jeśli Państwo posiadaliby jakieś materiały w swoich
zbiorach na ten temat, to prosiłabym o przesłanie na adres mailowy. Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry
bardzo dziękuję. Pozdrawiam i pozostaję z wyrazami szacunku. Do
widzenia.

Paulina Anna Grabowska, 2009-05-25 16:32:46
witam! Gdzie znajdę zakładkę na temat aktualnych ofert pracy!
Z góry dziękuje...


Paulina Anna Grabowska, 2009-05-25 16:33:32
witam! Gdzie znajdę zakładkę na temat aktualnych ofert pracy!
Z góry dziękuje...


Tomasz Owsik, 2009-06-01 20:03:02
Układ strony bardzo dziwny. Nie można znaleść rzadbnyc hinformacji poza tym czym jest bip i kto to robił. totalna porażka. Marnotrawienie publicznych pieniędzy.

, 2009-06-07 11:48:09
 -
zdjęcie prosze o usunięcie mojego konta ??

bogna95, 2009-06-23 17:05:51
ja również nie widzę informacji o naborze a bardzo zależy mi na tym. Pozdrawiam i czekam na wskazówki co do odnależienia ogłoszeń

Małgorzata Kasperowicz, 2009-07-11 17:15:11
Dzień dobry, chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób przeprowadzacie Państwo nabór na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miejskim?Może istnieje specjalny link, którego nie zauważyłam. Bardzo prosiłabym o pomoc, dziękuję.Mój adres to margo.ka@wp.pl Małgorzata Kasperowicz

candy81, 2009-07-15 22:46:09
witam,
Jestem zainteresowana przeglądaniem na bieżąco ofert pracy.W związku z tym proszę o podanie na maila stosownego linku,pozdrawiam serdecznie.

Bożena Gąska, 2009-08-04 15:38:14
Proszę o podanie mi linku, gdzie mogę doszukać się ofert pracy ogłaszanych na stronie BIP?

amigomazur, 2009-08-25 20:57:02
Witam
Ja natomiast wiem, że jest oferta pracy w UM, ale powiedziano mi tamże, że powinienem wejść na BIP, by znaleźć "kwestionariusz osobowy".
Gdzie zatem mogę ów kwestionariusz mogę znaleźć?

Kasia Sikora, 2009-08-26 22:03:01
mam pytanie, gdzie mogę się dowiedzieć jak kupić lub sprzedać miejsce pod grób na cmentarzu w Seceminie

Władysław Leszczyński, 2009-09-14 11:18:46
Jak otrzymuje się adres strony podmiotu BIP bo chyba nie chodzi o firmową stronę - formularz wymaga wypelnienia okienka

Kamil Sak, 2009-09-18 10:34:15
Mała sugestia dotycząca umieszczania loga BIP na stronach instytucji posiadających własna stronę. W miesięczniku IT w administracji znajduje się dział z artykułem opisującym różne strony urzędowe. Praktycznie w każdym opisie jest adnotacja że nie ma na nich aktualnego logo BIP. Czy nie prościej jest (dla zapominalskich administratorów stron) udostępnić link do obrazka o kilku rozmiarach do wklejenia na stronę? W ten sposób zmiana loga nastąpi automatycznie na innych stronach. Download u Państwa jest ok ale zmusza administratorów do ciągłej kontroli czy logo nie uległo zmianie.
Pozdrawiam.

Urszula Kałuzna, 2009-09-22 12:05:00
gdzie szukac informacji o przetargach?

Patryk Kowalski, 2009-10-01 14:08:40
Gdzie mogę znajdę informację na temat aktualnych ofert pracy, naborze na wolne stanowiska w urzędach.
Pozdrawiam
:>

Stanisław Ostrowski, 2010-01-04 18:17:53
Bardzo proszę o usunięcie użytkownika Ostst1971 z serwisu. Zarejestrowałem się pod takim loginem, a teraz zmieniłem zdanie i chciałbym się wyrejestrować. z poważaniem
Stanisław Ostrowski
Ostst1971
ost-st@poczta.pl

grupatravel, 2010-01-18 15:47:00
to w ogóle działa?

Agnieszka Kańtoch, 2010-01-20 11:10:08
Gdzie mogę znaleźć wniosek dot. rejestracji mnie, jako redaktora strony podmiotowej znajdującej się na stronie SGBIP?
z poważaniem,
Agnieszka Kańtoch

Andrzej Wojcik, 2010-01-21 13:36:19
Moze u Panstwa znajde odpowiedz na dreczace mnie od dawna pytanie:Co moze zwykly obywatel gdy Urzad Miasta Krakowa zostawil sobie w "rezerwie pod inwestycje" moja dzialke i faktycznie w/g dokumentow jestem wlascicielem i place podatki a naprawde nie wolno mi dzialka dysponowac.UM Krakow,Wydzial Skarbu nie chce wykupic poniewaz nie ma pieniedzy a ja starszy schorowany czlowiek mam czekac na laske wladzy.Wszystkie plany Infrastruktury przewiduja ta dzialke pod inwestycja drogowa.Czy PRL nigdy nas nie opusci?.W czasach PRL wywlaszczono 90% majatku mojej Rodziny i myslalem ze jak odzyskam marne 8 arow to bedzie moje w wolnej Polsce.Bzdura! to kraj bezprawia.

Atanazy Kuryłko, 2010-02-04 16:19:20
Wstyd! Proszę wybrać dowolne przedszkole wpisane w BIP i kliknąć na linku "Instrukcja obsługi", a na samej górze zobaczycie taki "kfiatek":

"Instrukcja Kożystania z Biuletynu"

Co za nieuk to pisał?!

Bogusław Walerjan, 2010-02-11 11:46:04
W dzisiejszej prasie jest informacja, że będą prywatyzowane niektóre przedsiębiorstwa w Łodzi. Gdzie można znaleźć bliższe informacje na ten temat?

szymi, 2010-02-24 20:52:55
Jest luty. 2010. W wyszukiwarce nie ma mozliwosci ustawienia roku 2010. ???

Michał Kasprzak, 2010-03-15 15:09:42
Zwracam uwagę, iż obecnie numery telefonów podaje się bez 0 kierunkowego. Przy próbie aktualizacji numeru telefonu pojawia sie komunikat, że podałem nieprawidłowy format numeru telefonu, co nie jest prowdą, bowiem od dłuższego czasu numer telefonu nie powinien zawierać zera kierunkowego. Bardzo prosze o stosowne zmiany na stronach BIP lub umożliwienie takich zmian.
Krzysztof Ochman

ewa steckiewicz, 2010-03-19 14:18:31
Witam,
Od kilku tygodniu nie moge otworzyc strony BIP z Moraga. Czy ktos ten blad zauwazyl? Czy istnieje jakas szansa, ze ich serwer bedzie nareperowany?

Mirosław Nowicki, 2010-03-29 11:56:52
Witam
Proszę poprawić format nr telefonu i faxu. Na dzień dzisiejszy pisanie ,,0'' przed nr kierunkowym jest błędem.
Pozdrawiam

Magdalena Paczkowska, 2010-04-22 11:34:10
Szanowni Państwo,
od pewnego czasu próbuję dokonać zmiany redaktora podmiotu, jak również uaktualnić adres strony samego BIP-u /uległ zmianie/. Niestety -wypełniany przeze mnie elektronicznie na Państwa stronie formularz "Zmiana redaktora podmiotu" wraca jako wygenerowany formularz do podpisu przez kierownika podmiotu z błędami - tzn. nie uwzględnia wprowadzonych zmian w numerze telefonu. Nie mogę się z Państwem skontaktować telefonicznie na wskazany powyżej numer, nie otrzymałam też zwrotnego e-mail'a w którym prosiłam o pomoc w rozwiązaniu problemu. Proszę o informację jak mam dokonać wspomnianych zmian i korekt?
Z poważaniem
Magdalena Paczkowska


Maria Nowak, 2010-04-25 18:34:45
Potrzebny jest mi wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjny w Rzeszowie wyrok z dnia 13 stycznia 2010 II S.A./Rz721/09. Nie znlazłam na strobnie wypełniając formularz. Bardzo proszę o pomoc.

Beata Zielińska, 2010-05-15 00:01:24
Witam! Mam pytanie dotyczące używanego w Ustawie o dostępie do informacji publicznej określenia "jednostki organizacyjne" podmiotu. Jak już zdążyłam się przekonać, sprawa nie jest prosta - chyba nie ma jednej, uniwersalnej definicji, są różne wykładnie, a sprawa jest istotna, ponieważ od definicji j.o. zależy, czy powinna ona mieć swój odrębny podmiotowy BIP, czy nie. Konkretniej, to mam wątpliwości dotyczące publicznych szkół wyższych. Statuty, opisujące ich organizację, wskazują na wydziały (instytuty katedry), jednostki międzywydziałowe (np. biblioteka), jednostki pomocnicze (wydawnictwa, akademiki), placówki takie jak inkubatory przedsiębiorczości, centra transferu technologii, uczelniane chóry czy kluby sportowe, szpitale kliniczne itp. ... Jaki powinnam przyjąć wyznacznik statusu danej wyodrębnionej placówki, aby zachować metodologiczną i prawną poprawność przy kwalifikowaniu jej jako "jednostkę organizacyjną" w kontekście BIP? Czy może istnieją i są dostępne jakieś oficjalne wykładnie, interpretacje, orzecznictwo? Będę wdzięczna za wskazówki - piszę obecnie pracę na temat BIPów uczelnianych, i beznadziejnie utknęłam na tych jednostkach organizacyjnych ...

Beata Zielińska, 2010-05-15 00:20:33
W uzupełnieniu do zapytania o definicję jednostek organizacyjnych, zgłaszam wniosek o uzupełnienie zakładki "akty prawa" o już wydane interpretacje, wykładnie, wnioski pokontrolne i inne tego typu materiały, dotyczące ustawy o dostępie do informacji publicznej i rozporządzeń wykonawczych - co z pewnością przyczyniło by się do podniesienia jakości BIPów, bo niestety nie jest z tym dobrze .. Przeprowadziłam dla potrzeb pisanej pracy coś w rodzaju audytu BIPów w ok 30 publicznych szkołach wyższych, w oparciu o sporządzoną przez siebie check-listę (0/1 - "spełnia/nie spełnia") zawierającą ok. 60 szczegółowych cech, jakie powinien spełniać podmiotowy BIP w świetle zapisów ustawy i rozporządzeń, więc moja ocena nie jest intuicyjna, a oparta na faktach.
Sądzę, że poszerzenie zakresu informacji dodatkowych o wnioskowane materiały miałoby istotny walor edukacyjny, a oto wszak chyba chodzi, aby BIPy były zgodne z wolą ustawodawcy ..

Katarzyna Bednarek, 2010-05-18 09:29:28
Proszę o informacje na temat stanu rzeki Wisły i Narwi.
Czy grozi nam powódź?
Pozdrawiam

Anna Mazij, 2010-06-23 10:11:49
Właśnie, właśnie- dlaczego nie ma aktualnych ofert pracy???

ka zol, 2010-06-23 16:10:20
Witam,
Gdzie można znaleźć informacje na temat naborów na wolne posady w urzędach i ministerstwach w Gorzowie Wlkp.

gosia1967lbn, 2010-07-16 06:02:11
a jak mam sie skontakowac kiedy nie chce dzwonic tylko napisac BO TO MA BYC POUFNE


gosia1967lbn, 2010-07-16 06:14:23
ludzie do kogo my tu piszemy????????????? ja tu wogóle nie widziałam odpowiedzi na żadne pytanie.!!!!!!!!!!! to jest chora strona bo wszystko to sa nasze odpowiedzi lub próba pomocy z naszej strony nie ze stony niby rzadu a ta strona jest do cholery refundowana z naszych podatków >!!!!!!!!!!!! to po co ona istnieje?????????????????

Małgorzata Mielecka, 2010-09-02 11:30:08
Po rozmowie telefonicznej Pana, który oddzwonił na mój fax, usiłuje zmienić redaktora strony BIP Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Siedlcach. Instrukcja jest prosta, ale nie potrafię znaleźć podmiotu nadrzędnego tak, aby utrzymywał się napis "Zatwierdź". Nie wiem, w którym folderze jest zapisany, sądziłam, że "Inne instytucje realizujące zadania publiczne lub dysponujące majątkiem publicznym", a dalej "Podmioty o dominującym udziale majątku samorządowego", ale nie ma tam Poradni. Szukałam gdzie indziej, ale także nie odnalazłam. Jak to zrobić? - mmielecka@o2.pl, tel. 256440881

aslifir, 2010-09-07 10:13:27
Witam,
Na stronie BIP umieszczony jest błędny numer telefonu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Grodzisku Mazowieckim
Prawidłowy tel. centrali: (22) 755-57-76, (22) 755-59-51

http://www.grodzisk.psse.waw.pl/PssePageCo ntent.aspx?PsseID=7&MenuID=38

Proszę o skorygowanie - przez dwa dni dzwoniłam o prywatnej osoby ...

pozdrawiam


Jan Kołomycki, 2010-09-22 13:59:28
Jestem w stanie rozpaczy. Muj pracodawca czuje się panem nawłościach w Dobrym Mieście wszystkie przetargi o wykonanie prac budowlanych "wygrywa" na domiar złego wysłał zamną wilczy bileyt. jkolom5

Iwona Klimczak, 2010-09-28 14:58:06
Czy z redakcją strony internetowej BIP można skontaktować się za pomocą maila? Taka forma kontaktu wydawałaby się oczywista w przypadku publikatora internetowego

allicja, 2010-09-29 13:54:15
niestety,ale nie mogę na tej stronie znaleźć Polskiej Klasyfikacji Działalności PKD , proszę o podpowiedz jak ja znaleźć

stanislaw kierbedz, 2010-10-06 10:10:01
prosilbym o przeprowadzenie wizji lokalnej i wyegzekwowanie naprawy podjazdu dla niepelnosprawnych na przejciu z ulicy lostowickiej do ulicy asesora ,w tej chwili kostka z polbryku zaczyna sie zapadac gdyz pojazd wykonywany byl na zmarznietym gruncie a podsypka betonowa pod kostke widocznie ulegla popekaniu i podjazd sie rozpada ,ponadto spoczynek z ktorego jest zmiana kierunku do ulicy asesora ma spadek wody w srtone podjazdu wiec z chwila opadow stoi tam woda co bedzie stanowilo pulapke w okresie zimowym dla osob starszych korzystajacych z pochylni gdyz latwiej im tamtendy zejsc niz po schodach ,a zamarznieta woda przypruszona sniegiem i wiemy co to znaczy . z powazaniem stan 2300

Irmina Ludwiniak, 2010-10-07 14:02:50
Właśnie, dlaczego na stronie Głównej Biuletynu, nie sa zamieszczane aktualne oferty pracy?

Joanna Poniedziałek, 2010-10-27 15:11:17
Podobno w BIP powinno się łatwo trafić do zakładki dotyczącej planu zagospodarowania przestrzennego gminy Mielno. Jak to zrobić, proszę o kierunek

Stanisława Kaliszewska, 2010-11-20 23:15:55
super sprawa ale nie ma strony mojej gminy ZAGRODNO woj. dolnośląskie Mam pytanie czy to jest wina BIPu czy mojej gminy?

AGATA KMIECIK, 2010-12-08 12:04:59
Prosze napisac gdzie mozna znalezc aktualne oferty pracy w administracji publicznej. Jastem zarejestrowana na stronie BIP, ale nie moge znalezc zakladki. dziekuje

Elżbieta Taraszewska, 2010-12-28 08:28:29
jak zmienić na stronie gov. adres e mail oraz dodać patrona szkoły. dziękuję.

Hieronim Kowalski, 2011-01-02 18:56:20
Witam serdecznie .Potrzebuje pomocy w znalezieniu przepisów prawnych o zatrudnianie osób niepełnosprawnych.Przedewszystkim chodzi mi o prawa w miejscu prcy osoby niepełnosprawnej,oraz obowiązki pracodawcy wobec osoby niepelnosprawnej.Drugi temat co może kupić osoba niepełnospawna w ramach refundacjina leki i sprzęt rechabilitacyjny,jaka kwota na w/w zakupy wchodzi w grę.Jestem osobom niepelnosprawną z umiarkowanym stopniem niepelnosprawnośći.Będę bardzoą odpowiedz,nawet za pokierowanie jak odpowiedz uzyskać drogą Internetową

Hieronim Kowalski, 2011-01-02 18:58:18
Bedę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedz.Lub podanie mi żródeł informacji na te tematy w internecie

Iwona Gawin, 2011-01-06 19:56:49
Z Archiwum Głównego Akt Dawnych przy ul. Długa 7 w Warszawie, otrzymałam 2-a adresy email, informujące mnie gdzie mogłabym ewentualnie spróbować dowiedzieć się o poszukiwanie mojej nieżyjącej od 45 lat mamy. Żyję już od 45lat i jak do tej pory nie mogłam i nie miałam możliwości dowiedzenia się Czegokolwiek o mojej mamie. Wiem tylko jak mi to tata, kiedyś tylko
Wspomniał, ze moja mama Ludwika Krejer była chora na Gruźlicę i w trakcie Tej choroby była w ciąży, (czyli ja byłam tym dzieckiem). Kiedy urodził? Mnie - 2-e wersję, że zmarła od razu przy porodzie lub 3-y miesiące po. Po Niej został mi tylko portret szkicem ołówkowym i imię i nazwisko w mojej
Metryce urodzenia. Moja mama nazywała się Ludwika Krejer (tylko nie wiem czy w nazwisku
Występuje Y czy J, ja nazywam się Iwona Gawin (po mężu Wagner), Czyli Iwona Gawin-Wagner, ur 09.08.1965 w Warszawie. Nie wiem ile moja mama w Rzeczywistości miała lat, kiedy zmarła, gdzie mieszkała, gdzie jest Pochowana i czy mam jak po niej też rodzinę i gdzie ich szukać. Wiem, ze
Moja mama zaszła w ciążę z moim już nieżyjącym tata Jan Gawin zamieszkałym Ostatnio w Piasecznie przy ul. H. Sawickiej... Zmarł na skutek potracenia Przez samochód w wypadku i zmarł na drugi dzień w Konstancinie-Jeziorna 10.05.1991r.
Proszę o wskazanie mi czegokolwiek, gdzie mogłabym znaleźć jakieś cenne dla Mnie informacje, ile moja mama miała lat, kiedy i gdzie zmarła, czy mam Rodzinę itd.
Mój tel. kontaktowy do pracy 022 533 38 87 komórkowy +48 698 620 072
Z całym szacunkiem
Iwona Gawin-Wagner
Zam., 00-435 Warszawa,
Ul. Koźmińska 18a/30



JDavid, 2011-01-21 01:27:38
Rozporządzenie MSWiA z dnia 18 stycznia 2007 r. ws. BIP (Dz.U. 2007 nr 10 poz. 68). §8. ust. 1. mówi o logo (znaku graficznym) BIP. Chciałbym zapytać czy owe logo, które znajduje się na serwerze www.bip.gov.pl, jest oficjalnym wzorem wprowadzonym także w jakimś rozporządzeniu? Kto zatwierdził to logo, jakim aktem prawnym?

Michał Prokopiak, 2011-02-06 21:57:33
dlaczego nasze dane: login, imię i nazwisko są publiczne?

krzysztof kwiatkowski, 2011-02-09 11:43:46
Czemu nie można odnaleźć ofert pracy na wolne stanowiska urzędnicze? Prawo nakazuje ukazywać ogłoszenia na stanowiska

Alicja Biel, 2011-02-10 09:52:38
adextra -
zdjęcie Czy jest jakaś możliwość usunięcia danych firmy z biuletynu? Dane są już nieaktualne, wiele się zmieniło i chciałabym usunąć całkowicie nasze dane> może w przyszłości wpisać je na nowo? Bardzo proszę o ontakt
22 716 50 31 lub handlowy@adextra.pl

Elżbieta Wasilewska-Kmita, 2011-02-14 14:07:50
Jak Państwo weryfikujecie dane podmiotów?
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Świnoujście ma wpisaną złą stronę:
Strona www BIP : www.zwik.swinoujscie.bip-gov.p...
Powinno być: http://bip.um.swinoujscie.pl
To skandal!!!

Franciszek Zamiatowski, 2011-02-14 19:37:37
Szanowni Państwo
Proszę instrukcję jak dodć ogłoszenie


marek łukowski, 2011-03-17 21:11:36
interwencja bo nikt nie moze mi pomoc.

zadowolony, 2011-03-25 17:22:09
Ogromne podziękowania dla Pani Kamili Kozłowskiej ze Startostwa G-D, za rewelacyjne podejście do petenta. Profesjonalizm w każdym calu.

sylwia kobylńska, 2011-04-07 15:42:28
czy ktoś wie jakie ma prawa opiekun osoby niepełnosprawnej konkretnie dni wolne od pracy na dowiezienie do lekarza

dominika3232, 2011-04-25 15:03:34
Witam .....
mam takie pytanie
czy Towarzystwo Budownictwa Społecznego, w którym 100% udziałów posiada Gmina powinno mieć Biuletyn Informacji Publicznej???
Spotkałam sie z różnymi opiniami.
Proszę o pomoc w tej sprawie

Jerzy Lach, 2011-05-13 00:16:27
Szanowni Panstwo
Ze zdziwieniem stwierdzilem , ze na stronach Sejmikow Wojewodztw nie ma danych dotyczacych I Kadencji tj roku 1998-2002. Jezeli jest to Biuletyn informacji publicznej to dane powinny byc rzetelne.
Z powazaniem
Byly Wiceprzewodniczacy rezydium Sejmiku Wojewodztwa Podlaskiego
Jerzy Lach



Agnieszka Szajkowska- Pawlak, 2011-05-17 09:55:54
Witam Państwa

mam kłopot z uzyskaniem wsparcia przy uruchomieniu tego serwisu, Nr kontaktowe to jakaś pomyłka, tam nikt nie odbiera,

omyłkowo wybrałem podmiot nadrzędny, a po korekcie zmianie uległy wszystkie dane kontaktowe do firmy - czy może ktoś podesłać jakiś namiar do osoby, która podpowie jak właściwie stworzyć podmiot w tym biuletynie?

informatyk@cul.com.pl

walmar3, 2011-05-20 23:15:35
witam mam do Państwa pytanie dotyczące artykułu "Rozbudowa budynku remizy OSP w Lubiechowie z przeznaczeniem na cele społeczno-kulturalne
W 2006r." można dowiedzieć się dokładnie o jaką miejscowość chodzi?
pozdrawiam

Andrzej Mikołajuk, 2011-06-10 11:24:12
Czy podane powyżej numery telefonów są aktualne? Od kilku dni nikt nie mogę doczekać się odebrania telefonu...
Czy to już sezon urlopowy, czy braki w obsadzie?

marek010855, 2011-07-26 13:25:42
Witam! Na stronie Urzędu Gminy Sochocin widnieją dwie różne nazwy ulic w/w siedziby co wprowadza zamieszanie zwłaszcza u osób załatwiających sprawy korespondencyjnie zamieszkałych w innych regionach kraju.Chyba już czas na uaktualnienie danych

Elżbieta Paciejewska-Stolarz, 2011-08-22 13:41:14
Czy ktoś w tej instytucji odbiera telefony?? Od dwóch miesięcy czekam na akceptację i cisza jak makiem zasiał.

Itaka Lublin, 2011-09-08 13:46:45
Witam
Pracuję w salonie firmowym Itaki w Lublinie i muszę stwierdzić, że na stronie BIP w danych Kuratorium Oświaty w Lublinie jest podany błędny numer telefonu. Zamiast do kuratorium petenci dzwonią do nas(!)nierzadko przeszkadzając nam w obsługiwaniu naszych klientów.
Jesteśmy użytkownikiem numeru 81 532 92 81 od roku, więc zastanawiam się, czy to nie najwyższy czas zaktualizować dane...

Jarosław Kłosiński, 2011-09-10 13:33:31
Mam pytanie do Państwa odnośnie rekrutacji do ONZ w ramach Young Professionals Programme. Zarejestrowałem się na stronie wypełniłem to co uznałem za stosowne (dostałem potwierdzenie mailem), ale nie jestem pewnien czy to jest rozumiane jako "złożenie aplikacji".

W związku z tym zwracam sie z zapytaniem czy dobrze rozumiem i wszystko wykonałem w ramach rekrutacji, czy może coś pominąłem.

Bardzo liczę na szczerą i szybką pomoc.



Justyna Poskart, 2011-09-27 20:03:18
Witam Serdecznie,
Jestem pierwszy raz na Państwa stronie i nie moge znależć ofert pracy.Proszę o pomoc w tej sprawie.
Dziękuję

Waldemar Janik, 2011-10-05 22:46:34
Minister właściwy do spraw informatyzacji udostępnia nieodpłatnie przykładowe oprogramowanie służące do tworzenia stron w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie ust. 5 lub kody źródłowe tego oprogramowania

gdzie można znaleźć to oprogramowanie ???

elmoes, 2011-10-12 22:23:25
Bardzo proszę o podpowiedz jak mogę znaleść informacje o przetargach !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paweł Markut, 2011-11-08 20:54:03
witam,
proszę o informację jak i skąd pobrac następujące dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego* lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej*,
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne*,
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wraz z zobowiązaniem do wystąpienia do Krajowego Rejestru Karnego celem uzyskania zaświadczenia o niekaralności w przypadku wyłonienia kandydata w wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru*,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.*
proszę o kontakt na e-mail

Henryk Łapuszek, 2011-11-14 09:11:57
Proszę o podpowiedz jak znaleźć Zarządzenie Min. Spraw Wew. nr 43/90 z dnia 10 maja 1990 r.

marekkowalik, 2011-12-06 13:04:59
Mili Państwo... czy gdzieś na tej stronie jest adres mailowy do redaktora strony głównej biuletynu? Czy też można jedynie słać faksy, lub listy ze znaczkiem pocztowym? Wyrazy szacunku


mariusz 1967, 2011-12-28 08:30:37
Dzień dobry,
Od pewnego czasu czekam na ogłoszenie przetargu przez Technikum Leśne (TL) w Rogozińcu.
Wreszcie pojawił się nowy wpis na stronie TL ale nie ma możliwości ściągnięcia pliku z danymi - pojawia się informacja o błędzie dodania pliku.
Proszę o interwencję.

mradwanska, 2012-01-10 14:04:22
Proszę o informację, gdzie znajdę aktualne oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Jaworznie . Z góry dziekuję, Pozdrawiam

Antoni Kulesza, 2012-01-11 16:45:07
Dlaczego nie mogę sie skontaktować za pośrednictwem BIP Kołobrzeg, ani bezpośrednio z kimkolwiek z władz samorządowych Kołobrzega. Wszystkie adresy sa świadomie zablokowane w ten sposób by zniechęcić i przestraszyć pytająceych. Chciałem zadać komus z władz Kołobrzega pytanie dlaczego nie czynne sa windy dla niepełnosprawnych przy kladce dla pieszych i nie mogę sie z nikim skontaktować. Jestem niepełnosprawnym emerytem na leczeniu sanatoryjnym w Mewie 5 w Kołobrzegu. Bardzo mi zależy na uruchomieniu tych wind.
A blokadę adresów poczty elektronicznej władz samorządowych w Kolobrzegu uważam za wielki skandal. Mam wrażenie że bimbają sobie z ludzi, traktując ich jak durniów. Uprzejmie proszę o pilną interwencję i poinformowanie mnie o tym.
Niezależnie od tego po powrocie do Warszawy, gdzie mieszkam na stałe, złożę stosowna skargę do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administarcji lub innego resortu jeżeli nastapila w miedzyczasie jakaś zmiana.

profesorek, 2012-01-17 10:39:06
Witam!
Czy Miejski Zarząd Ulic i Mostów umożliwia wysłanie wniosku na elektroniczną skrzynkę podawczą? Zdaje się że instytucja ma obowiązek takową posiadać...
W jaki sposób mogę uzyskać informację o dacie umieszczenia konkretnego znaku na konkretnej ulicy w Katowicach? Wysyłałem zapytanie na maila MZUiM i nie uzyskałem odpowiedzi - czy ktokolwiek odpowiada u Państwa na korespondencję mailową?

Ryszard Flisikowsi, 2012-01-21 17:46:35
Mam pytanie: gdzie można kierować uwagi dotyczące zmian do prawa energetycznego.
Dotyczy szczególnie nierównego traktowania elektryków Polskich w dotychczasowym rozporządzeniu dotyczącym uprawnień energetycznych.


Urszula Pietraszek, 2012-02-16 11:59:09
JST są zobowiązane do umieszczania w BIP m.in. zarządzeń wójtów, burmistrzów.
Na stronie BIP Gmina Andrychów zamieszcza tylko niektóre Zarządzenia Burmistrza - proszę o sprawdzenie czy takie postępowanie jest prawidłowe.
http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BI P_w_Malopolsce/gminy/root_Andrychow/podmiotowe/Burmistr z/Zarzadzenia/default.htm?startDate=2012-01-01&od=2012- 01-01&do=2012-12-31&stopDate=2012-12-31&groupyear=2012& list=46&page=4


Tomasz Lewiński, 2012-03-02 12:48:17
Szanowni Państwo,

1. W jaki sposób można się z Państwem skontaktować za pomocą poczty elektronicznej?
2. Dlaczego udostępniacie Państwo nieaktualną ustawę o dostępie do informacji publicznej?

Pozdrawiam


Jarosław Zatarski, 2012-03-06 21:41:00
witam mam pytanie, jak moge u was zbudowac strone i wprowadzic informacje dla jednostki teryt. np przedszkola panstwowego ?

pimpek8888, 2012-03-22 19:28:26
Dobry wieczór,

Bardzo proszę o informację w którym miejscu serwisu znajdują się informacje o ofertach pracy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pimpek

Sławomir W, 2012-04-16 11:55:20
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Departament Społeczeństwa Informacyjnego bez adresu mailowego? To jest żart społeczny? Od 3 godzin staram się dodzwonić pod numer podany powyżej.. 22 601-40-87 (dni robocze w godzinach 8.15 - 16.15) Ten departament to chyba jakiś żart.. Mam nadzieje że komentarz nie zostanie usunięty...

Anna Firas, 2012-04-21 22:55:10
Witam,
straciłam pół dnia aby odszukać aktualnych ( z 2012 roku) informacji dotyczących rady , sprawozdań sesji, oraz innych informacji gminy Kościelisko.Nie znalazłam równiez informacji na temat terminu dyżurów radnych czy ich numerów telefonu . Czy aby nie umiem poruszać się na Państwa stronach?
Z poważaniem Anna

thom, 2012-05-17 16:58:36
Czy Ministerstwo Cyfryzacji... mogło by podać email do kontaktu? Co to za cyfryzacja, jak jedyne sposoby kontaktu to tradycyjny list lub przedpotopowy faks...
Poza tym chciałem zgłosić stronę podszywającą się pod oficjalną stronę www.bip.gov.pl z prośbą o zajęcie się sprawą - adres strony podszywającej się to www.bip.pl.

Marian Kozłowski, 2012-05-18 10:57:45
Piszecie, że BIP między innymi służy do podawania informacji o rekrutacji na nowe stanowiska pracy do ministerstwa, a na stronie BIP nie można odszukać takiej zakładki.

piotr stafiński, 2012-06-13 02:15:22
Pozdrawiam wybitnego społecznika i działacza Oresta Sycza. Życzę owocnej pracy i sukcesów w działalności na rzecz osób potrzebujących pomocy: Piotr Stafiński Chłm

Paweł Zimnoch, 2012-07-30 19:00:41
Chciałabym usunąć całkowicie podmiot.Opcja archiwizuj nie działa.

mkochan, 2012-09-05 12:22:02
Dzien dobry, czytalem wlasnie zamieszczone na stronie BIP "ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.". Cytujac Rozdzial II, § 8, pkt 3) "Strona główna BIP zawiera w szczególności:" ... "imię i nazwisko, numer telefonu, numer telefaksu i adres poczty elektronicznej co najmniej jednej z osób redagujących stronę główną BIP;".

Gdzie moge znalezc adres poczty elektronicznej wymanany wg rozporzadzenia?

Mariusz Maciejewski, 2012-10-08 11:05:58
Próbuję się dodzwonić pod nr 22 601-40-87 - bez rezultatu
Chcę pobrać podręczniku redaktora strony podmiotowej BIP.
Wyświetla się: Ten moduł jest tymczasowo wyłączony
Zrobiłem błąd w nazwie e-maila przy rejestracji podmiotu: brak możliwości zmiany i znikąd pomocy.