Informacje i wnioski dotyczące strony głównej BIP



Wydruk - Informacje i wnioski dotyczące strony głównej BIP




Rodzaje wniosków do wygenerowania w systemie strony głównej BIP.

1. Wniosek -  Dodanie podmiotu na stronę główną Biuletynu Informacji Publicznej.

2. Wniosek - Zmiana redaktora Strony Podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.



 

 Jak dodać podmiot do strony głównej BIP.

 

1.Przyszły redaktor strony podmiotowej BIP powinien się zarejestrować (link w górnej części menu).

 

2. Uaktywnić konto klikając na przesłany link (tylko w przypadku braku linka zadzwonić pod nr telefonu 22 245-55-49 w celu aktywacji konta - redakcja strony gł. BIP).

 

3. Po uaktywnieniu konta redaktor winien się zalogować i wygenerować w systemie stosowny wniosek (Nowy podmiot, Zmiana redaktora innego podmiotu) uzyskując nr wniosku z systemu str. gł. BIP oraz druk wniosku, który zostanie wysłany na e-mail redaktora).

 

4. Tylko w przypadku braku wniosku przesyłanego przez system strony gł. BIP, pobrać druk stosownego wniosku ze strony gł. BIP ( trzecia kategoria od góry w lewym menu) 

 

 

 Tylko w przypadku braku wniosku wysyłanego przez system strony gł. BIP - druki wniosków w pliku Word można pobrać klikając na link http://mc.bip.gov.pl/skargi-wnioski-petycje/wnioski-dotyczace-strony-glownej-biuletynu-informacji-publicznej.html 

 

 

Otrzymany właściwy  wniosek należy wypełnić, wydrukować ostemplować i po podpisaniu przez upoważnione osoby przesłać na adres wskazany w dolnej części wniosku.

 

 

Prawidłowo wypełniony wniosek Dodanie podmiotu na stronę główną Biuletynu Informacji Publicznej zostanie zaakceptowany. Informacja o akceptacji wniosku zostanie wysłana na adres Redaktora strony podmiotowej BIP .

Następnie redaktor powinien się zalogować na stronie www.bip,gov.pl , wypełnić pozostałe dane dodawanego podmiotu 1.) i je zaakceptować. Po dokonaniu tych czynności podmiot jest widoczny w Spisie podmiotów na stronie głównej BIP.

 

Prawidłowo wypełniony wniosek Zmiana redaktora Strony Głównej Biuletynu Informacji Publicznej zostanie zaakceptowany. Informacja o akceptacji wniosku zostanie wysłana na adres Redaktora strony podmiotowej BIP .

Następnie redaktor powinien się zalogować na stronie www.bip,gov.pl i już może dokonywać edycji danych podmiotu na stronie głównej BIP www.bip.gov.pl .

 

Uwaga !
 

1.) Uprzejmie informujemy, że aplikacje dodawania mapy poglądowej i umieszczania logo obecnie są nieaktywne.

 Uprzejmie informujemy, że  zakładka Pobierz dane wszystkich podmiotów (plik xml) jest nieaktualna i będzie dostępna po uaktualnieniu. 

Za utrudnienia przepraszamy. 

 

   



Udostępniający:

Tadeusz Mąkosa

Wytwarzający/Odpowiadający:

Tadeusz Mąkosa

Czas udostępnienia:

2016-04-08 09:57:24

Czas wytworzenia:

1980-04-08 09:52:00






Napisz komentarz



Komentarze mogą zamieszczać jedynie zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli chcesz dodać komentarz zaloguj się albo zarejestruj.


Komentarze


Zapraszamy do komentowania artykułu!